enel +30 210 3478279 Δευτέρα-Παρασκευή 08:00 - 16:00 Κασσάνδρας 30, 10447 Αθήνα (Βοτανικός)
Βελτίωση στάσης σώματος, ενδυνάμωση, σφριγηλοί γλουτοί...

Ξεκινα τωρα, ξεκινα με AMILA GluteMaster

Γλουτιαίοι – οι κοιμώμενοι γίγαντες του σώματός μας

Το τι τραβάει ο γλουτός σου μόνο αυτός το ξέρει! Αυτή η πολύπαθη μυϊκή ομάδα ευθύνεται για το μεγαλύτερο μέρος των καθημερινών κινήσεών σου.
Η καθιστική ζωή έχει βάλει τον ογκωδέστερο μυ του ανθρώπου σε αδράνεια, επιβαρύνοντας έτσι άλλες μικρότερες μυϊκές ομάδες, δημιουργώντας πολλαπλά προβλήματα, τόσο λειτουργικά όσο και αισθητικά.

ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Απολαύστε προπόνηση χωρίς όρια και χωρίς τον κίνδυνο τραυματισμού. Το παχύ και ανθεκτικό δερμάτινο μαξιλάρι ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο τραυματισμού, ενώ η υπόλοιπη κατασκευή αποτρέπει τυχόν αυτοσχεδιασμούς (όπως την τοποθέτηση πάγκου ή step).

ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

Αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο εκγύμνασης που μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε. Αποθηκεύεται εύκολα και απλά όρθιο στηριζόμενο σε έναν τοίχο, κρεμασμένο από γάντζο, μέσα σε μια ντουλάπα ή στη μικρή σας αποθήκη.

ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ

Έχει την δυνατότητα να συνδυαστεί με άλλα προϊόντα της AMILA (λάστιχα, μπάρες) ή φιλοσοφίες εκγύμνασης. Τα ελεύθερα βάρη μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα ή συνδυαστικά για ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΙΜΟ ΥΨΟΣ

Μόνο το GluteMaster της AMILA μπορεί να προσαρμόζεται στο ύψος του κάθε ασκούμενου μεγιστοποιώντας τα οφέλη της άσκησης. Μπορεί, έτσι, να προπονήσει από μικρά παιδιά μέχρι μεγαλόσωμους αθλητές.

ΕΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ

Μπορείς να εκτελέσεις μεγάλο ασκησιολόγιο το οποίο, σε αντίθετη περίπτωση, θα απαιτούσε μεγάλο κόστος για την αγορά εξειδικευμένου και ογκωδέστερου εξοπλισμού που δεν θα μπορούσε να αποθηκευτεί εύκολα.

ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΗ

Δεν περιλαμβάνει κινούμενα μέρη και διαθέτει ένα εξαιρετικά στιβαρό σκελετό (δοκούς 5 x 5cm πάχους 2,5mm και πάτους από καουτσούκ μεγάλης πίκμανσης), γεγονός που το καθιστά ιδιαιτέρως ανθεκτικό σε βάθος χρόνου.

Γιατί το GluteMaster της AMILA;

Το AMILA GluteMaster εγγυαται
οτι θα βρισκεται διπλα σου για παντα

Δεν περιλαμβάνει κινούμενα μέρη (με εξαίρεση τους τροχούς μεταφοράς) και διαθέτει ένα εξαιρετικά στιβαρό σκελετό (δοκούς 5x5cm πάχους 2,5mm και πάτους από καουτσούκ μεγάλης πίκμανσης), γεγονός που το καθιστά ιδιαιτέρως σταθερό και ανθεκτικό σε βάθος χρόνου. Οι υψηλής ποιότητας τροχοί και η λαβή επιτρέπουν εύκολη μεταφορά και χειρισμό, ενώ το άψογο φινίρισμα, με τον πλούσιο κόκκινο χρωματισμό, το κάνει να ξεχωρίζει όπου κι αν τοποθετηθεί.

Μόνο το GluteMaster της AMILA έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζεται στο ύψος του κάθε ασκούμενου (στα 41, 44 και 46cm αντίστοιχα), κερδίζοντας το βέλτιστο σημείο ώθησης του ισχίου. Μπορεί, έτσι, να προπονήσει άτομα όλων των επιπέδων, από μικρά παιδιά μέχρι μεγαλόσωμους αθλητές.

Το παχύ και ανθεκτικό δερμάτινο μαξιλάρι ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο τραυματισμού, ενώ η υπόλοιπη κατασκευή αποτρέπει τυχόν αυτοσχεδιασμούς (όπως την τοποθέτηση πάγκου ή step).

Οι ειδικοί αποσπώμενοι πείροι (άγκιστρα) επιτρέπουν την εκτέλεση της κίνησης έναντι ελαστικής αντοχής, έτσι ώστε να μπορείς να επιτύχεις μια απίστευτη προπόνηση γλουτιαίων χωρίς τις απαιτήσεις των ελεύθερων βαρών. Τα ελεύθερα βάρη, βέβαια, μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτόνομα ή συνδυαστικά, για ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα.

 

AMILA GluteMaster vs Front Squat

Τα αποτελέσματα της έρευνας του NSCA (National Strength & Conditioning Association) ενός προπονητικού προγράμματος 6 εβδομάδων, που πραγματοποιήθηκε σε έφηβους αθλητές, με μηχάνημα εκγύμνασης γλουτιαίων (αντίστοιχο του AMILA GluteMaster) έναντι μπροστινών ημικαθισμάτων με μπάρα (front squat), δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό περιοδικό The Journal of Strength & Conditioning Research.

Πριν και μετά την προπόνηση με GluteMaster και Front Squat, οι δοκιμαζόμενοι ασκήθηκαν στα εξής: κατακόρυφο και οριζόντιο άλμα, 10 και 20 μέτρα αντίστοιχα, ισομετρική άσκηση έλξης μέσου μηρού.

Παρατηρήθηκε σημαντική βελτίωση της δρομικής επιτάχυνσης, του οριζόντιου άλματος και της ισομετρικής δύναμης του μέσου του μηρού.

Πηγή: B. Contreras, A. D. Vigotsky, B. J. Schoenfeld, C. Beardsley, D. T. McMaster, J. H. T. Rayneke, J. B. Cronin, “Effects of a six-week hip thrust vs front squat resistance training program on performance in adolescent males: a randomized controlled trial”, The Journal of Strength & Conditioning Research (April 2017, V. 31, No 4, p. 999)

Επαναστατικο Design. Maximum αποδοση

Αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο εκγύμνασης που μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε, είτε πρόκειται για οικιακή χρήση, είτε για γυμναστήριο, εξοικονομώντας χώρο αλλά και έξοδα που ενδεχομένως σπαταλούσες σε βαρύ εξοπλισμό. Όταν δεν χρησιμοποιείται, μπορεί να μετακινηθεί άνετα (με τα ροδάκια) οπουδήποτε, να αποθηκευτεί όρθιο στηριζόμενο σε έναν τοίχο, κρεμασμένο από γάντζο, μέσα σε μια ντουλάπα ή στη μικρή σας αποθήκη.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΑΣΚΗΣΙΟΛΟΓΙΟ

0
Φορές πιο δυνατός δικέφαλος μηριαίος
έναντι των άλλων ασκήσεων
0
Φορές όγκος στους κάτω γλουτιαίους
έναντι των πίσω άρσεων
0%
Περισσότερος όγκος
στους άνω γλουτιαίους έναντι
των πίσω άρσεων
0%
Μέγιστη εκούσια συστολή
Απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε

Ασκηθείτε με τη Μαρία Βισβάρδη

Οι άρσεις λεκάνης με το βάρος του σώματος αποτελούν μια εξαιρετική επιλογή για την δημιουργία δυνατών και σφριγηλών γλουτιαίων.

Ενδιαφέρεστε να αλλάξετε την προπόνησή σας;

Επικοινωνήστε με έναν σύμβουλο πωλήσεων